За хрестоматією для позакласного та позашкільного читання Галас А.В., Фінько Г.М., Кондратенко Л.П. «Золоті перлинки»
Мета. Розширити знання учнів про тварин; про те яке значення мають тварини для життя людей. Вчити учнів бачити й відчувати красу природи; самостійно працювати з текстом; аналізувати вчинки, характери людей. Збагачувати словниковий запас учнів. Пробуджувати в дітей інтерес до читання книг. Формувати читацькі вміння повноцінно сприймати художні і науково – пізнавальні тексти; спостережливість, увагу, пам’ять, уяву. Виховувати гуманне ставлення до тварин.
Мета. Виховувати любов, повагу до найсвятішої людини на землі - матусі, виховувати чуйність, доброту, милосердя, лагідність, вдячність. Формувати в учнів такі духовні якості, як усвідомлення свого обов'язку перед батьками, а особливо перед матір'ю; показати велич жінки-матері, її роль в житті кожного з нас. Розвивати творчі та акторські здібності учнів.
За хрестоматією для позакласного та позашкільного читання Галас А.В., Фінько Г.М., Кондратенко Л.П. «Золоті перлинки»
Мета. Показати учням спорідненість казок народів Європи з українськими народними казками, розкрити прагнення всіх народів світу до перемоги добра над злом; узагальнювати знання учнями казок народів Європи; формувати творчі здібності учнів, їх вміння висловлювати власні міркування про зміст казок, вміння читати за особами, вибірково, працювати в групах, парах, створити атмосферу радості, насолоди від творчості; виховувати інтерес до читання казок, повагу до фольклорної спадщини народів світу.
Мета.Підвести з учнями підсумки усього того, що вони вже знають про вогонь, його наслідки, користь і шкоду. Повторити правила техніки безпеки при користуванні сірниками та електроприладами. Розвивати мислення, пам'ять, увагу, вміння робити власні висновки, самостійність. Виховувати дисциплінованість, культуру поведінки, повагу до професії пожежника.
За хрестоматією для позакласного та позашкільного читання Галас А.В., Фінько Г.М., Кондратенко Л.П. «Золоті перлинки»
Мета. Навчати самостійно, осмислено добирати і читати дитячі книжки; сприяти розширенню активного читацького кругозору учнів, удосконалювати читацьку культуру учнів; формувати уміння самостійно ознайомлюватись з новою книжкою, опираючись на позатекстову інформацію; вчити дітей бачити красу рідної землі ,вміти милуватися нею, розуміти прекрасне в природі, в житті,в музиці, поезії; формувати пізнавальні інтереси; образне і логічне мислення, творчу думку; виховувати шанобливе ставлення до книг, любов до рідної природи; прагнення бачити чарівне у звичайному.
За хрестоматією для позакласного та позашкільного читання Галас А.В., Фінько Г.М., Кондратенко Л.П. «Золоті перлинки»
Мета. Поглиблювати знання учнів про історичне минуле нашої країни; сприяти осмисленню себе як частини великого українського народу; формувати національну свідомість; розвивати читацькі навички, творче мислення, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до рідного краю, його історичного минулого, прагнення пізнавати історію українського народу.
Графічний редактор. Ознайомлення з можливостями графічного редактора
Мета. Засвоїти відомості про графічні редактори. Показати, де можна застосувати отримані знання в житті. Формувати початкові навички роботи в графічному редакторі Tux Paint, засвоїти його призначення, ознайомитись із інтерфейсом програми та її можливостями.
Мета. Поглибити знання учнів про свято Водохреща, звичаїв, обрядів, традицій, пов’язаних з циклом Різдвяних свят; розвивати творчі здібності учнів, уміння виразно читати твори; виховувати повагу до традицій наших прадідів, патріотизм, милосердя, почуття прекрасного.
За хрестоматією для позакласного та позашкільного читання Галас А.В., Фінько Г.М., Кондратенко Л.П. «Золоті перлинки»
Мета. Розширювати та збагачувати знання учнів про мову; навчати сприймати поетичні образи, відчувати силу художнього слова; формувати виразність читання, вміння визначати тему і головну думку тексту на основі яскравих вражень; виховувати любов до рідної мови, культуру мовлення.
Дуже часто людина так чи інакше відчуває страх, особливо гостро боязкі відчуття проявляються в дітей. Якщо це звичайні хвилювання, які жодним чином не впливають на самопочуття дитини, то перейматися не має за що. Проте як бути коли страхи впливають на психологічний стан дитини, на його здоров’я? Як допомогти своїй дитині перемогти шкільні страхи?