Мета. Виховувати любов, повагу до найсвятішої людини на землі - матусі, виховувати чуйність, доброту, милосердя, лагідність, вдячність. Формувати в учнів такі духовні якості, як усвідомлення свого обов'язку перед батьками, а особливо перед матір'ю; показати велич жінки-матері, її роль в житті кожного з нас. Розвивати творчі та акторські здібності учнів.
Мета.Підвести з учнями підсумки усього того, що вони вже знають про вогонь, його наслідки, користь і шкоду. Повторити правила техніки безпеки при користуванні сірниками та електроприладами. Розвивати мислення, пам'ять, увагу, вміння робити власні висновки, самостійність. Виховувати дисциплінованість, культуру поведінки, повагу до професії пожежника.
Дуже часто людина так чи інакше відчуває страх, особливо гостро боязкі відчуття проявляються в дітей. Якщо це звичайні хвилювання, які жодним чином не впливають на самопочуття дитини, то перейматися не має за що. Проте як бути коли страхи впливають на психологічний стан дитини, на його здоров’я? Як допомогти своїй дитині перемогти шкільні страхи?
(19 березня 1930, Ржищів, Київська область) — українська письменниця, поетеса. Лауреат Шевченківської премії (1987), Премії Антоновичів (1989), премії Петрарки (1994).
Авторка поетичних збірок «Над берегами вічної ріки» (1977), «Неповторність» (1980), «Сад нетанучих скульптур» (1987), роману у віршах «Маруся Чурай» (1979, Шевченківська премія 1987), поеми «Берестечко» (1999, 2010). 2010 року опублікувала перший прозовий роман «Записки українського самашедшого», що став одним з лідерів продажу серед українських книжок у 2011 році. Почесний професор Києво-Могилянської академії, почесний доктор Львівського та Чернівецького університетів.
Вчені з усього світу віднайшли докази того, що фізичні покарання під час виховного процесу є абсолютно безглуздими. Через фізичний вплив поведінка дітей тільки погіршується, а відносини між рідними людьми псуються нанівець.
Мета. Вчити учнів усвідомлювати себе частиною світу природи; формувати інтерес до навколишнього середовища; розвивати увагу, спостережливість, бажання допомогти довкіллю; виховувати в школярів дбайливе і гуманне ставлення до природи, бажання милуватися її красою.
У статті зібрана інформація, яка допоможе батькам майбутнього першокласника прийти до школи міцним, здоровим, веселим. Батьки сьогоднішніх першоклас-ників знайдуть корисні поради, щоб зберегти здоров'я дитини.
Мета. Викликати інтерес до математики як навчального предмету. Розвивати кмітливість, швидкість мислення, правильність і точність обчислень, показати учням практичне застосування математичних знань у житті. Виховувати любов до точних наук, почуття колективізму.
Інсценування старої казки на новий лад. Сценарій можна використати також як основний захід для проведення Дня усної народної творчості. Призначений для молодших школярів.
Мета. Ознайомити учнів з різними видами усної народної творчості: прислів'ями приказками, загадками, скоромовками, казками, піснями, іграми. Розвивати виразність читання, творчі здібності дітей, фантазію, усне мовлення. Виховувати у дітей повагу до традицій і звичаїв українського народу, до усної народної творчості.