Графічний редактор. Ознайомлення з можливостями графічного редактора
Мета. Засвоїти відомості про графічні редактори. Показати, де можна застосувати отримані знання в житті. Формувати початкові навички роботи в графічному редакторі Tux Paint, засвоїти його призначення, ознайомитись із інтерфейсом програми та її можливостями.
Мета. Закріпити вміння учнів розв'язувати складені задачі, виробляти навички самостійної роботи, викликати бажання брати участь у суспільно корисній праці, розвивати увагу, пам'ять, мислення, виховувати сумлінне бажання вчитися.
Усна нумерація в межах 20. Утворення числа 18. Розв'язування задач на збільшення на кілька одиниць.
Мета. Ознайомити учнів з утворенням числа 18; закріпити вміння учнів розв'язувати задачі на збільшення на кілька одиниць, рахувати в межах 20; формувати швидкі обчислювальні навички; розвивати увагу, вміння аналізувати; виховувати бережне відношення до природи.
Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи
Ось уже другий навчальний рік є особливим, адже початкова ланка розпочала роботу за новим державним стандартом, новими програмами і новими підручниками. З нашого погляду, на серпневих нарадах, методичних конференціях доцільно обговорити ці зміни в контексті всебічного розгляду можливостей реалізації компетентнісного підходу, який домінує у модернізації змістового і методичного забезпечення навчання.
Написання твору на основі власних спостережень «Рости, вербичко!»
Мета. Дати учням уявлення про вербу звичайну. Вчити спостерігати за явищами природи, виділяти ознаки, встановлювати їх взаємозв'язки, розвивати уяву фантазію, збагачувати лексику образними словами, вчити передавати на письмі думки й почуття. Виховувати любов до природи, бережне ставлення неї.
Мета. Ознайомити дітей з найпоширенішими корисними копалинами своєї місцевості, з їх використанням та родовищами, розвивати спостережливість дітей, виховувати інтерес до вивчення природи рідного краю, бережливого ставлення до природних ресурсів.
Зі статті ви дізнаєтесь про вплив зубної пасти на стан зубів, яку пасту можна використовувати щоденно, як користуватись лікувальними пастами, якою пастою порадувати дітей, щоб їм було і цікаво і "смачно".
Мета. Розширити та поглибити знання учнів про гриби своєї місцевості, ознайомитися з видами грибів, навчити відрізняти їстівні та отруйні гриби, виховувати дбайливе ставлення до природи, сприяти збереженню здоров’я.
Мета. Ознайомити учнів із основними державотворчими подіями становлення Незалежної України; закріпити знання про державну символіку;зміцнювати громадянські якості учнів; формувати ціннісне ставлення до держави та українського народу, виховувати патріотичні
Державний стандарт загальної середньої освіти – звід норм і положень, що визначають державні вимоги до освіченості учнів і випускників шкіл на рівні початкової, базової та повної загальної середньої освіти і гарантії держави щодо здобуття, галузі та розподіл годин між ними за роками навчання; визначає граничне допустиме тижневе навантаження учня для кожного класу; встановлює кількість навчальних годин, фінансованих з бюджету. Інваріантна складова змісту є спільною для всіх загальноосвітніх закладів України і визначає її загальнодержавний компонент. Варіативну складову формує навчальний заклад з урахуванням інтересів, здібностей, життєвих планів учнів, вона є суттєвим засобом забезпечення повноцінного розвитку особистості кожного школяра.