Тема. Емоції та настрій людини. Як покращити настрій.
Практичні роботи: вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій»
Мета. Ознайомити учнів з терміном «емоції», як вони виникають; ознайомити з позитивними й негативними емоціями; учити дітей керувати своїми емоціями з метою зміцнення свого здоров’я, вправлятися в умінні шукати вихід із ситуацій, що засмучують; розвивати увагу, пам’ять, зв’язне мовлення; виховувати позитивний погляд на життя, навіть, якщо у ньому є і негатив; бажання мати і примножувати позитивні емоції; розпізнавати свої почуття під час спілкування з іншими людьми.
Обладнання. Запис теми, малюнки з різними емоціями, аркуші паперу
для кожного учня, кольорові олівці, фломастери, малюнки зі смайликами, скриньки
з люстерками, вази з квітами, тарілочки з горішками, ММ-презентація, музичні
записи.
Хід уроку
І. Організація класу
Станьте рівно, посміхніться, На сусідів подивіться. Їм удачі побажайте І за парти всі сідайте.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Бесіда вчителя про почуття
Малюнки збільшених «смайликів» – на дошці.
– Діти, погляньте, будь ласка, на дошку і скажіть, з
яким настроєм ми будемо сьогодні працювати на уроці? Який «смайлик» ми оберемо
емблемою нашого уроку? Плаксивого, переляканого, сердитого, сумного, злого чи
веселого? Поясніть, чому ви вибрали саме такий настрій? (Відповіді дітей. Вчитель підводить до того, що вибрати потрібно
веселого «смайлика» ...
|