Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи
Ось уже другий навчальний рік є особливим, адже початкова ланка розпочала роботу за новим державним стандартом, новими програмами і новими підручниками. З нашого погляду, на серпневих нарадах, методичних конференціях доцільно обговорити ці зміни в контексті всебічного розгляду можливостей реалізації компетентнісного підходу, який домінує у модернізації змістового і методичного забезпечення навчання.
Графічний редактор. Ознайомлення з можливостями графічного редактора
Мета. Засвоїти відомості про графічні редактори. Показати, де можна застосувати отримані знання в житті. Формувати початкові навички роботи в графічному редакторі Tux Paint, засвоїти його призначення, ознайомитись із інтерфейсом програми та її можливостями.
Написання твору на основі власних спостережень «Рости, вербичко!»
Мета. Дати учням уявлення про вербу звичайну. Вчити спостерігати за явищами природи, виділяти ознаки, встановлювати їх взаємозв'язки, розвивати уяву фантазію, збагачувати лексику образними словами, вчити передавати на письмі думки й почуття. Виховувати любов до природи, бережне ставлення неї.
Усна нумерація в межах 20. Утворення числа 18. Розв'язування задач на збільшення на кілька одиниць.
Мета. Ознайомити учнів з утворенням числа 18; закріпити вміння учнів розв'язувати задачі на збільшення на кілька одиниць, рахувати в межах 20; формувати швидкі обчислювальні навички; розвивати увагу, вміння аналізувати; виховувати бережне відношення до природи.
Згідно Навчальних планів визначається, які предмети і в якому обсязі (кількість годин на тиждень) вивчатимуться. Навчальні плани - це реалізація державної політики та державних стандартів у галузі освіти.
Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблені відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 426 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
Мета.
Ознайомити дітей з найпоширенішими корисними копалинами своєї
місцевості, з їх використанням та родовищами, розвивати
спостережливість дітей, виховувати інтерес до вивчення природи рідного
краю, бережливого ставлення до природних ресурсів.
Гриби. Ознайомлення з їстівними та отруйними грибами своєї місцевості. Мета. Розширити та поглибити знання учнів про гриби своєї місцевості, ознайомитися з видами грибів, навчити відрізняти їстівні та отруйні гриби, виховувати дбайливе ставлення до природи, сприяти збереженню здоров'я.
Мета. Ознайомити учнів із основними державотворчими подіями становлення Незалежної України; закріпити знання про державну символіку;зміцнювати громадянські якості учнів; формувати ціннісне ставлення до держави та українського народу, виховувати патріотичні почуття.