Вівторок, 17.07.2018, 16:41
Вітаю Вас Гість | RSS

"Класні" посиденьки 

        Сайт вчителя початкових класів                                                                                    Сукманюк Ганни Леонідівни

Каталог статей

Головна » Статті » Навчання » Розробки уроків

Сходинки до інформатики. 2 клас
Графічний редактор. Ознайомлення з можливостями графічного редактора

Мета. Засвоїти відомості про графічні редактори. Показати, де можна застосувати отримані знання в житті. Формувати початкові навички роботи в графічному редакторі Tux Paint, засвоїти його призначення, ознайомитись із інтерфейсом програми та її можливостями.
Розвивати координацію рухів, окомір, зорову пам'ять.
Виховувати зосередженість, вміння активно сприймати новий матеріал, естетичні почуття.

Наочність, обладнання і програмні засоби. Персональні комп'ютери із встановленою операційною системою Windows; графічний редактор Tux Paint; проектор, екран для демонстрації мультимедійної презентації; мультимедійна презентація до уроку; зразки малюнків виконаних у програмі Tux Paint для демонстрації можливостей графічного редактора.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент 
Звернути увагу учнів на екран (слайд 1). Акція «Подаруй посмішку»
Станьте рівно, посміхніться,
До сусіда поверніться.
Посмішкою привітайте.
І за парти всі сідайте.

ІІ. Актуалізація опорних знань
Чи любите ви малювати?
А які засоби ви використовуєте для малювання? 
Олівці, фарби, фломастери, кулькову ручку, туш, гуаш, вугілля, простий олівець тощо.
А на чому можна малювати? 
На папері, тканині, дерев’яних дошках, склі, на металевих виробах навіть на стінах. Але тільки у тих місцях, де дозволено.
А ще виявляється, що можна малювати без усіх цих речей. Малювати можна у віртуальному світі. Ось сьогодні ми з вами дізнаємось як це можливо.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Оголошення теми уроку
Отже, сьогодні ми з вами дізнаємось, що малювати, вірніше створювати чудові картини, малюнки можна за допомогою комп’ютера. У спеціальній програмі, яка називається графічний редактор. Увага на екран (слайд 2).
А допомагати мені сьогодні буде пінгвін. Так, так, не дивуйтесь, а знову подивіться на екран.
2. Пояснення вчителя
а) знайомство з пінгвіном на ім’я Tux (слайд 3);
б) що таке графічні об’єкти (слайди 4,5,6,7,8);
в) що таке графіка і комп’ютерна графіка (слайд 9); 
Графіка – це зображення, створені за допомогою інструментів малювання та креслення.
Комп’ютерна графіка – це зображення, створені за допомогою комп’ютера. 
г) де використовують комп’ютерну графіку;
Комп’ютерну графіку  використовувати для своєї професійної діяльності художники, фотографи, ілюстратори, веб-майстри, а також усі інші бажаючі, що хочуть покращити або відредагувати фото, малюнок або інше графічне зображення. А на екрані ви побачите де саме використовують комп’ютерну графіку (слайд 10).
д) що таке графічний редактор;
А зараз будемо використовувати її і ми, будемо вчитись малювати, створювати малюнки. Для того ми використовуватимемо графічний редактор. А пінгвін пояснить вам, що таке графічний редактор. Увага на екран (слайд 11)
Графічними називають редактори, призначені для створення і редагування зображень (малюнків).
е) знайомство з графічним редактором Tux Paint, з його інтерфейсом, інструментами та можливостями (слайди 12,13,14);
¬ Tux Paint – це програма для малювання для дітей навіть уже від 3 років. Веселий і кмітливий пінгвін Тукс стане вам помічником. У цьому редакторі дуже простий інтерфейс. Ви дуже швидко зможете розібратись з ним та навчитись створювати малюнки. А Тукс буде давати вам корисні поради, підказки. Наприклад, спочатку він підказує, що можна вибрати колір фону для малюнка. Один порух мишкою – і у вас на малюнку зелене листячко чи квітуче поле, є пензлі, які зображують білочку або котика і так безкінечно. Але про це достеменно дізнаєтесь на наступних уроках. Малюнок можна зберегти в папку програми, а потім його звідти «дістати» і навіть, при потребі, роздрукувати.
є) план створення малюнка (слайд 15, 16).

ІV. Фізкультхвилинка для очей (слайд 17)

V. Практична робота
а) повторення правил безпеки при роботі з комп’ютером (слайд 18);
б) робота в групах з зошитом і підручником;
Клас ділиться на дві групи. Перша група працює у робочих зошитах на ст. 40, 41, а друга група пересідає до комп’ютерів та виконує практичне завдання з підручника на ст. 113-115.
По завершенню роботи, групи міняються місцями і завданням. У цей час варто зробити з дітьми рухливу фізкультхвилинку.
VІ. Фізкультхвилинка-руханка
Встало сонечко вгорі, 
Посміхнулось дітворі. 
Віє вітер їй в лице, 
Захиталось деревце. 
Присіли всі біля доріжки, 
Вирвем ягідок тут трішки. 
А тепер ми поплигаєм. 
Відпочинем й посідаєм.

VІІ. Підсумок уроку та оцінювання учнів
Підсумок уроку можна провести за запитаннями підручника на ст. 115. Для цього використати запитання 1-8, 12. Оцінювання роботи учнів.

VІІІ. Домашнє завдання
Ст. підручника 113-115, прочитати для закріплення матеріалу, ст. 116 – робота для кмітливих. Якщо вдома є програма Tux Paint, то можна виконати завдання 9, 10, 11 у підручнику на ст. 115 (слайд 19).

                                          Завантажити у форматі Word

Категорія: Розробки уроків | Додав: annaLeon (18.02.2014)
Переглядів: 4039 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 392
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0